Best of The Best : Czerwiec / 2016

Witajcie kochani! Jak tam początek wakacji? Ja swoje zaczęłam już tydzień temu :D
U mnie od dwóch dni strasznie gorącooo. Podobno po niedzieli ma się trochę ochłodzić <skacze ze szczęścia>. Jeśli chodzi o jakieś plany, to na pewno jadę nad morze, a tak to przewiduję spontaniczne wyjazdy. Co do zakończenia roku, o dziwo nie płakałam. Moje modły zostały wysłuchane, geografię, historię i wos skończyłam z piątką na koniec roku <skacze ze szczęścia po raz drugi>. Podsumowując, na zakończenie roku miałam pasek, ze średnią 5.2 <skacze ze szczęścia po raz trzeci>. A wy jak spędzacie wakacje? Piszcie w komentarzach ^^

Teraz zapraszam was w końcu na ulubieńców miesiąca. Tak wiem, że ostatni był rok temu...

Film/Serial:


"Harry Potter"- zapewne każdy zna przygody Harrego, Hermiony i Rona. A jeśli nie, to od kilku tygodni może je sobie przypomnieć, oglądając wszystkie części na TVN'ie. Jestem Potterhead, więc w ulubieńcach nie mogło tego filmu zabraknąć :)



Muzyka:


Alvaro Soler - Sofia KLIK
Dawid Podsiadlo - W Dobra Stronę KLIK

Gra/Aplikacja:


Na pierwszy ogień pójdzie gra 'Slither.IO'. Tak, tak to są te węże, które według mnie są dżdżownicami, ale ok nie wnikam. Łapcie screena z mojej ostatniej rozgrywki.


 
A aplikacją jest 'Wattpad '. Zapewne każdemu znaną.  Mimo, iż nie lubię czytać, to 'amatorskie' opowiadania bardzo mi się podobają i wciągają.


Jedzenie/picie:


Nic nadzwyczajnego, lody i woda z cytryną i miętą <3






Fryzura:


Włosy rozpuszczone i kok 


Zdjęcia pochodzą z weheartit.com

To tyle na dziś. Pa xoxoxo

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja jest wielką motywacją, za którą bardzo DZIĘKUJĘ! ♥

Popularne posty