Best of The Best : Czerwiec / 2015

Witajcie kochani! Przyszedł czas na moją wersję ulubieńców miesiąca, którzy działają na moim blogu pod nazwą "Best of The Best". Mam nadzieje, że wam się spodoba. Buziaki!

Film/serial :

"Czarownica" jest to produkcja Disney'a, opowiadająca historię Śpiącej Królewny, ale od strony tej Złej Czarownicy ( Angelina Jolie) . Są niektóre zdarzenia związanych z prawdziwą "Śpiącą Królewną", choć większość z nich odbiega od rzeczywistości. Nie będą wam nic więcej zdradzać, obejrzyjcie koniecznie!

"Miodowe Lata" jest to serial komediowy produkcji Polsatu. Z tego co czytałam,  został zrealizowany na podstawie amerykańskiego serialu "The Honeymooners". Akcja polskiej wersji rozgrywa się w Warszawie w kamienicy przy ulicy Wolskiej 33. Opowiada o dwóch małżeństwach, które mieszkają w tym samym budynku. Karol ( Cezary Żak) i Tadzik (Artur Barciś) są najlepszymi przyjaciółmi i razem wplątują się co nowy odcinek w niezłe kłopoty. Zapraszam do obejrzenia :)

Muzyka :

Przez kilka dni nie miała laptopa i byłam zmuszona włączyć stary, odstawiony na bok komputer. Z ciekawości zajrzałam w folder z piosenkami. Znalazłam kilka , które były kiedyś hitami i bardzo je lubiłam.

Remady feat. Manu-L - The Way We Are - KLIK
Nicki Minaj - Starships - KLIK
Nickelback - Lullaby- KLIK
Katy Perry - Last Friday Night - KLIK
MACKLEMORE & RYAN LEWIS - THRIFT SHOP FEAT. WANZ- KLIK


Gra :

Grą, w którą najczęściej grałam jest "Co to jest" lub angielska wersja "Emoji quiz". Macie pokazane jedną/dwie lub trzy emoji i musicie zgadnąć hasło. Za zgadniecie dostajecie kasę, za którą możecie kupić podpowiedź. Gdy skończycie zgadywanie musicie poczekać na aktualizację z nowymi hasłami. Poniżej macie moje screeny.





Jedzenie/picie :

Milka Oreo ♥♥ 
Smoothie truskawkowy ♥♥

 
Fryzura :

Najczęściej chodziłam w rozpuszczonych włosach albo w kucyku i w warkoczu/kłosie.



ZDJĘCIA- KLIK

Komentarze

  1. Milka Oreo jest przepyszna, ale kaloryczna..
    Truskawkowe smoothie uwielbiam!
    Super post ale szkoda że nie Twoje zdjęcia.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Też kocham chodzić w kucyku lub w rozpuszczonych <3

    nikolaa123.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie piszesz :) ja też kocham milke oreo i smoothie truskawkowy ;*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Smoothie truskawkowe ratują życie w wakacje :3
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    pebmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny kłos ze zdjęcia. ♥
    ___
    Zapraszam do obserwacji: ozu-zu.blogpost.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio oglądałam "Czarownicę" i mnie zachwyciła! Świetny film. Uwielbiam tą czekoladę *.* Najlepsza!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tą czekoladę i truskawkowe smoothie:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ulubieńcy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez gram w co to jest ;)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta gra jest super :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja jest wielką motywacją, za którą bardzo DZIĘKUJĘ! ♥

Popularne posty