Drag Me Down

Hay! Szczerze mówiąc, nie mam wolnego czasu by napisać notkę więcej niż jedną w miesiącu. Ciągle kartkówki, prace klasowe, odpytywania i tak w kółko. Do tego wszystkiego dochodzą prace domowe. Aaaaa i jeszcze projekt na koniec 2 gimbazy, nad którym mamy pracować do kwietnia. Ahh.. byle do przerwy świątecznej i ferii XD Jak już mowa o świętach to ... jest połowa listopada, a wszyscy już żyją szałem zakupowym. Nic tylko czekać, aż w sklepach i na zewnątrz będzie ubrana choinka i różne tematyczne dekoracje. Bo w TV roi się od reklam.Tylko przypominam, że jest LISTOPAD. Szary, bury, zimny, deszczowy listopad... Ale najlepsze w tym jest to, że są premiery dwóch moich ulubionych filmów, Kosogłos cz.2 i Listy do M. 2. Z czego na drugi jadę z klasą do kina. Już nie mogę się doczekać ^^ Eh.. dobra kończę, paa :* xoxo


Zdjęcia (c) KLIK
Mój KLIK


 


Komentarze

  1. Świetne zdjęcia! I bardzo ładny wygląd bloga :)
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie gorzej, 3 klasa i ciągla nauka do egzaminu:)
    zapraszam, nnnataliia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny blog! ♥
    Ja dopiero zaczynam ♥ Zapraszam do mnie ! ♥
    może obs za obs?
    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja jest wielką motywacją, za którą bardzo DZIĘKUJĘ! ♥

Popularne posty