Sopot!




Cze wszystkim! OMG.. znów nie było mnie ruski rok. Miałam napisać notkę w moje urodziny, ale chyba nie muszę pisać dlaczego tego nie zrobiłam. Tak, to było wtedy gdy była ta ogromna wichura z burzą i deszczem. Następnego dnia jak zwykle nie miałam neta, a potem mi się nie chciało i jakoś zleciało. Jeszcze w lipcu (być może pod koniec) prawie napisałam notkę, nawet zrobiłam kilka fajnych zdjęć (ta skromność XD). Ale cóż, coś nie pykło. Kurde, może napisałabym w końcu coś pożytecznego. O tuż byłam w Sopocie. Jechałam tam jakieś 2-3 godzinki i tyle wracałam. Było bosko! Plaża, polskie morze ... cudownie *.* Praktycznie cały czas wylegiwałam się na piasku, który niezmiernie parzył i spaliłam się niesamowicie. Nie mogło mnie zabraknąć również na molo. Tyle  ludzi, że nigdzie nie można było wcisnąć kawałeczka kocu. Ale to nie tylko Polaków. Anglicy, Francuzi, Włosi. Na plaży zorganizowali nawet konkurs w tańcu na rurze, mieliśmy dobrą miejscówkę. Niestety, zebrało się tyle ludu, że i tak nic nie widziałam. Pozdro. Co do wody, była zimna ale co tam, weszłam. Jak wiecie, lub nie wiecie nie umiem pływać. Wzięłam koło, dość duże, żeby można było na nim usiąść i tak sobie leżakowałam na morzu. Ale chyba najbardziej żałuje tego, że w Sopocie była Zuza Kołodziejczyk z Top Model, a ja jej nie spotkałam ;_;
3majcie się! Buziole ;*







Komentarze

  1. Byłam w Sopocie na początku lipca, ilość obcokrajowców bardzo mnie zaskoczyła. Na molo odbywa się kino letnie, nie wiem, czy słyszałaś, ale super wydarzenie :)

    http://mauveshade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :))

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam ładnie<3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze,szkoda,że nie spotkalaś Zuzy,ja bym chyba nie przeżyła :D
    Śliczne zdjęcia !
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i ciekawy post <3
    cudne zdj <3
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wakacje :D

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Sopot !! Moze wspolna obserwacja ? Zapraszam do siebie MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja jest wielką motywacją, za którą bardzo DZIĘKUJĘ! ♥

Popularne posty