Back to school



Czy zdajecie sobie sprawę, że już w ten wtorek będziemy musieli wstać wcześnie rano i stanąć w biało-czarnych ubraniach przed murami szkoły? Jeny, jak te dwa miesiące minęły tak szybko i jak zwykle nic pożytecznego w nie nie robiłam. Pewnie wyda wam się do dziwne, ale zatęskniłam za nią. Już tydzień temu strasznie mi się nudziło. Wracając jeszcze do wakacji, odwiedziłam kolejne nadmorskie miasto - Łebę. Choć pogoda nie dopisała, jak poprzednim razem, to nie było tak źle. Woda lodowata, jedynie do ochłodzenia stóp ;d Idąc na plażę, spotkałam nawet Dorotę Zawadzką (Super niania xd) jak nakręcała jakiś program. Szłam centralnie za nią i mam do was pytanko,wiecie może czy ma ona swój własny program czy cuś? Bo chętnie bym siebie zobaczyła xd Jestem zadowolona z tego wyjazdu.  Dobra, podsumowując tegoroczne wakacje :
*Sopot *Łeba *jezioro *nocowanko *rowery
A tak wgl. to dziś rano ( siódma, tak wstałam o siódmej) leciały nad moim domem balonyyy! Jeej!! Dodam oczywiście ich zdjęcia jak i zdjęcia z Łeby, i klika innych xd Do następnego wpisu ;*

Pomyślałam, że zrobię Q&A, więc jeśli macie jakieś pytania to piszcie je w komentarzu :)



















Komentarze

  1. Ale super zdjecia! + supeeer blog! <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś dodawać większe zdjęcia
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wygląd bloga :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia, tylko szkoda, że takie małe. Interesujący wygląd bloga:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te zdjęcia balonów.

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja jest wielką motywacją, za którą bardzo DZIĘKUJĘ! ♥

Popularne posty