Bye May!


Hello everyone! Tak informacyjnie, chciałam powiedzieć, że posty nie będą pojawiały się co tydzień, jak wcześniej tylko wtedy jak wydarzy się coś ciekawego :) Myślałam, nad tym, żeby wprowadzić jakąś serię. Co wy na to?
A tak wracając do notki, jak ten maj szybko zleciał! Nie wierze, że tylko 15 dni szkoły! W tym tygodniu idę tylko 2 czerwca ( ta i jeszcze test z lektury), a reszta wolna, także luz ( 1 mamy dzień dziecka w szkole i nie mamy lekcji). Ogólnie to mogę wam się pochwalić, że mam 5 chemii. Co znacznie poprawi mi średnią i raczej będę mieć z paskiem. Z czego strasznie się cieszę ;)) Nasza szkoła prowadzi wymiany z Holandią, raz oni przyjeżdżają do nas, a za kilka miesięcy my do nich.. Wiec od 26 do 28 maja zawitali do nas Holendrzy. Kto chce to może przenocować ich u siebie ( 2-4 osoby) z wyżywieniem. Organizowane są dla nich wycieczki do miast w okolicy, ogniska i zawody sportowe.
Ostatnio dostałam kaszlu, kataru i chrypy, choć w płucach mam "czysto". Nie mam pojęcia od czego to może być. Tak myślałam, że to uczuleniowe, hah tylko na co ? A tak wgl. to zaczął się "sezon" na truskawki!! Jak jak je kocham ♥
Łapcie mix, pa xx






Komentarze

  1. Ja też nie mogę uwierzyć, że został niecały miesiąc szkoły, ten rok zleciał mi strasznie szybko.
    Świetny mix zdjęć! :)

    Zapraszam, nowy post! :)
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi maj też bardzo szybko minął. Fajnie by było, gdybyś na bloga wprowadziła jakąś serię :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hm....Seria to ciekawy pomysł :) Lubię czytać Twój blog :) Dla mnie, Maj minął dość szybko, ale czerwiec jeszcze szybciej :) Mam nadzieję, że lipiec będzie mijał baaardzoo powoli ;* ja też kocham truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hm....Seria to ciekawy pomysł :) Lubię czytać Twój blog :) Dla mnie, Maj minął dość szybko, ale czerwiec jeszcze szybciej :) Mam nadzieję, że lipiec będzie mijał baaardzoo powoli ;* ja też kocham truskawki <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz i obserwacja jest wielką motywacją, za którą bardzo DZIĘKUJĘ! ♥

Popularne posty