Sunny day


Hej! Jestem mega szczęśliwa bo od 2 dni jest super gorąco, więc wczoraj wybrałam się z przyjaciółką na rowery. Trzeba korzystać z 20 stopniowego ciepła.Nie pomyślałam, żeby zrobić kilka fotek to bym je wam tu wstawiła. Dlatego dzisiaj wybrałam się na fotografowanie do mojego ogrodu. Zdjęcia wrzucę na koniec notki.
Co do szkoły eh.. praktycznie cały tydzień mam zawalony jakimiś kartkówkami, pracami klasowymi itp. Poniedziałek kartkówka z bio i maty , wtorek z chemii i angola , środa praca klasowa z geografii (ok. 100 str. w podręczniku O.o). Coś czuje, że chyba na ten tydzień rozboli mnie brzuch xd Odpukać.Trzymajcie za mnie kciuki, żeby dobrze mi poszło.
A tak ogólnie to jestem strasznie zmęczona. Cały dzień byłam na dworzu i pomagałam mamie w porządkach. Dopiero teraz mam trochę czasu dla siebie. Zaraz będę sprzątać w pokoju, odrobię lekcje (?) , a potem może wyskoczę znów jeszcze raz na dwór i zakończy się na oglądaniu TV. To do zobaczenia :3


 




Komentarze

Popularne posty